OBÓZ PRZYGODOWY

MALI AGENCI

ZŁOTA RYBKA, DZIWNÓWEK

Wiek uczestników: 8-13 lat

Obóz przygodowy w Dziwnówku polecany jest fanom przygód. Program zawiera między innymi: tor przeszkód, rozwiązywanie zagadek i rebusów, gry terenowe i wodną olimpiadę. Na pewno nikt tutaj nie będzie się nudził i każdy znajdzie coś fajnego dla siebie.

CEL OBOZU

Obóz dla tych, którzy chcą poznać dreszczyk emocji i przy tym nauczyć się nowych, nietypowych umiejętności.

Sprawnościowy tor przeszkód: selekcja przyszłych agentów.

Elementy terenoznawstwa i survivalu: czytanie mapy, rysowanie planów i szkiców terenu, posługiwanie się busolą, odnajdywanie północnego kierunku, rozpalanie ognia, rozpoznawanie pozostawionych śladów.

Poszukiwania: ukrytych wskazówek i zagubionych przedmiotów zawierających informacje niezbędne do wykonania kolejnych zadań za pomocą elektronicznych wykrywaczy metalu i specjalnych macek saperskich.

Szyfry i kody: nauka szyfrowania i rozszyfrowania informacji i zagadek.

Rozwiązywanie: zagadek i rebusów podczas gier planszowych („Agent”, „Sherlook”, „Pędzące żółwie”, „Zgadnij kto to”, Wyprawa po skarb”, „5 sekund”, „Bum bum”).

Trening strzelecki: z użyciem krótkiej broni pneumatycznej, broni prymitywnej (łuki, proce) oraz wyrzutni piankowych pocisków NERF.

Trening militarny: musztra, rzut granatem na odległość i do celu, wykonywanie zadań w terenie zagrożonym atakiem chemicznym, maskowanie.

Trening wodny: budowa jednostki pływającej, która musi utrzymać się na wodzie, przeprawy na dętkach, „bitwa morska” balonami napełnionymi wodą.

Wycieczka gokartami rowerowymi: w celu obserwacji terenu i zapamiętywania niezbędnych szczegółów.

Broń biała: przygotowywanie własnej zbroi, tarczy i gąbkowej broni, zakończone turniejem szermierczym.

I pomoc: symulacja akcji ratunkowej, konstruowanie noszy, udzielanie I pomocy oraz transport rannego w trudnych warunkach terenowych, gra samarytańska sprawdzająca zdobytą przez uczestników wiedzę.

Zaawansowane gry terenowe: z fabułą przygotowaną specjalnie dla przyszłych agentów.

Wodna olimpiada: ćwiczenia gimnastyczne na plaży, turnieje piłki wodnej, „baloniada”, wyścigi rzędów, przeprawy na dętkach, przelewanie wody przez dziurawe rury.

Ćwiczenia sprawnościowe: wyścigi w workach i „Spodniach Clowna”, nauka chodzenia na szczudłach i nartach wieloosobowych, zabawy z chustą animacyjną.

Trickline: chodzenie po taśmie zawieszonej kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią.

„Test Agenta”: podsumowanie obozu – gra podczas której sprawdzone będą nabyte podczas obozu odruchy i umiejętności.

Wieczór filmowy: z popcornem.

Turnieje sportowe, plażowanie i kąpiele w morzu (pod opieką ratowników wodnych).

Ognisko z pieczeniem kiełbasy i biwakiem pod gołym niebem.

Podczas obozu mali agenci będą zdobywać punkty za poszczególne aktywności; najlepsi dostaną gadżet „Super Agenta”, a wszyscy pamiątkowe odznaki.

Realizacja programu obozu będzie dostosowana do indywidualnych możliwości większości uczestników. Ze względu na warunki atmosferyczne i stan psychofizyczny większości uczestników program może ulec zmianie.

KADRA

Kadrę obozu stanowić będą osoby zatwierdzone w Kuratorium Oświaty i Wychowania. Wszystkie zajęcia odbywać się będą pod fachową opieką
wychowawców (1/10os), zaś zajęcia specjalistyczne prowadzone będą przez ratowników wodnych i instruktorów poszczególnych form rekreacji.

CO TRZEBA ZABRAĆ:

Legitymację szkolną, zegarek, mały plecak, śpiwór, karimatę, ciepły sweter lub polar, dres sportowy, kurtkę przeciwdeszczową, buty turystyczne, latarkę z zapasem baterii, letnie nakrycie głowy, okulary słoneczne, krem ochronny z filtrem UV, strój kąpielowy, nr PESEL.

MILE WIDZIANE:

Instrumenty muzyczne i aparaty fotograficzne.

OŚRODEK: ogrodzony, oświetlony, zadrzewiony i ładnie zagospodarowany teren ośrodka dzieli zaledwie 150 m od nadmorskiej plaży. Stanowią go 3 dwukondygnacyjne pawilony hotelowe. Do dyspozycji obozowiczów: jadalnia, sala dyskotekowa, sala gier i zabaw, tenis stołowy, bilard, boisko do gry w bule, siatkówkę i koszykówkę, plac zabaw, 4 drewniane wiaty i miejsce na ognisko.

Strona obiektu
ADRES

Złota Rybka
ul. Kamieńska 14
72-420 Dziwnówek

WYŻYWIENIE

Całodzienne (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja); śniadania i kolacje w formie bufetu; świadczenia rozpoczynają się kolacją w dniu przyjazdu, kończą śniadaniem w dniu wyjazdu + suchy prowiant na drogę powrotną.

Termin Cena
27.06.2022 – 07.07.2022 2 599 PLN
08.07.2022 – 18.07.2022 2 599 PLN
19.07.2022 – 29.07.2022 2 599 PLN
30.07.2022 – 09.08.2022 2 599 PLN
10.08.2022 – 20.08.2022 2 599 PLN
21.08.2022 – 31.08.2022 2 599 PLN

TRANSPORT: Autokarami turystycznymi z miast i za dopłatami podanymi w rozkładzie jazdy KATALOGU 2022 str. 121. Przyjazd indywidualny w dniu rozpoczęcia od godz. 18:00, wyjazd w dniu zakończenia do godz 8:00.

  • 10 noclegów,
  • wyżywienie pełne,
  • opiekę kadry pedagogicznej, medycznej, ratownika, instruktorów,
  • program pobytu,
  • nagrody i pamiątki,
  • zorganizowany transport autokarowy (zgodnie z rozkładem jazdy) pod opieką konwojentów,
  • suchy prowiant na drogę powrotną,
  • ubezpieczenie NNW,
  • podatek VAT.

Od każdego uczestnika pierwszego dnia pobytu pobierzemy kaucję w wysokości 30 zł na pokrycie ewentualnych strat spowodowanych przez niego w sprzęcie lub wyposażeniu ośrodka. Jeśli takich strat nie będzie – kaucję w całości oddamy w dniu wyjazdu.