CKS Warszawa sala szkoleniowa
2022 12 22 Logotyp Natura Grupa white big


Kariera

gory noclegi

Aktualne oferty pracy

 

Lokalizacja:
Warszawa

Zadania: 

  • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w sektorze hotelarskim,
  • przygotowywanie kosztorysów, ofert, umów i warunków współpracy,
  • budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • bieżące monitorowanie rynku, analizowanie działań konkurencji,
  • przygotowywanie raportów sprzedażowych,
  • reprezentowanie firmy na zewnątrz (udział w wydarzeniach o charakterze promocyjno-sprzedażowym)

Oczekiwania:

  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia w aktywnej sprzedaży w branży turystycznej,
  • umiejętności prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedażowych,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
  • znajomość systemów operacyjnych hoteli będzie dodatkowym atutem,
  • odpowiedzialności, kreatywności,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • dyspozycyjności na wyjazdy służbowe,

Oferujemy:

  • satysfakcjonującą pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania,
  • pracę w przyjaznej atmosferze w atrakcyjnej lokalizacji,
  • pracę stacjonarną,
  • możliwość korzystania z wypoczynku w obiektach Spółki na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość nabycia uprawnień do kolejowych ulg przejazdowych,
  • możliwość preferencyjnego korzystania z opieki zdrowotnej.

Wymagane dokumenty: CV

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail: bwwarszawa@naturatour.pl

Lokalizacja:
Warszawa

Zadania: 

  • przygotowywanie, organizowanie, zabezpieczenie techniczne i nadzór szkoleń ogólnorozwojowych „miękkich”, konferencji, seminariów, warsztatów itp., poprzez m.in.:

–  dobór wykładowców/prelegentów do organizowanych szkoleń, posiadających niezbędne kwalifikacje, przygotowanie, doświadczenie i wiedzę merytoryczną do przeprowadzenia zajęć,

–  przygotowywanie umów cywilnoprawnych z wykładowcami dedykowanymi do przeprowadzenia szkolenia oraz ich przekazanie wraz z zestawieniem i innymi dokumentami do Biura Kadr i Administracji,

–  koordynacja i współpraca z wykładowcami w zakresie przygotowania harmonogramów realizowanych szkoleń z uwzględnieniem ramowych programów szkoleń oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć dydaktycznych i zgodnością realizowanego szkolenia z jego programem,

–  dbałość o właściwe przygotowanie do realizacji szkoleń sal wykładowych w tym ich wyposażenia,

–  zabezpieczenie koniecznych noclegów i innych usług związanych z realizacją szkolenia zgodnie z zamówieniem klienta,

–  przygotowanie odpowiedniej ilości materiałów szkoleniowych oraz pomocy dydaktycznych,

–  przygotowywanie dokumentacji szkoleń: dzienniki szkoleń, ankiety itp.,

–  kontrola przebiegu szkoleń, konferencji, seminariów, warsztatów itp.

  • przygotowywanie, organizowanie, zabezpieczenie techniczne i nadzór nad organizowanymi studiami podyplomowymi oraz innymi formami zajęć edukacyjnych,
  • prowadzenie rejestru przeprowadzonych szkoleń, rejestru programów szkoleń oraz nadzór nad jego aktualnością, przygotowywanie wniosków dotyczących wpisów do rejestrów państwowych związanych z działalnością oświatową i szkoleniową,
  • badanie potrzeb i oczekiwań rynku w zakresie szkoleń oraz zgłaszanie propozycji przeprowadzenia szkoleń, w szczególności ogólnorozwojowych (miękkich), konferencji, seminariów, warsztatów i innych wydarzeń, bezpośredniemu przełożonemu w odniesieniu do wyników analizy ofert i cen usług szkoleniowych innych, konkurencyjnych podmiotów,
  • pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z Klientami,
  • przygotowywanie ofert szkoleniowych, materiałów na stronę internetową i do katalogu szkoleń,
  • przygotowywanie comiesięcznych sprawozdań ze zrealizowanych szkoleń,
  • monitorowanie ogłaszanych postępowań przetargowych z zakresu szkoleń/działalności spółki oraz przygotowywanie dokumentacji w ramach realizowanych szkoleń,
  • obsługa systemów informatycznych użytkowanych przez spółkę,
  • archiwizacja dokumentów sporządzanych na stanowisku.

Oczekiwania:

  • minimum wykształcenia średniego, preferowane wyższe,
  • preferowane doświadczenie w pracy z Klientem, jak również w organizacji szkoleń,
  • umiejętności pracy z Klientem, komunikatywności, zaangażowania, odpowiedzialności i sumienności,
  • dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu i planowania realizowanych zadań,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office Word, Excel, Power Point, Outlook, MS Teams.

Oferujemy:

  • satysfakcjonującą pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania,
  • pracę w przyjaznej atmosferze w atrakcyjnej lokalizacji,
  • pracę stacjonarną,
  • możliwość korzystania z wypoczynku w obiektach Spółki na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość nabycia uprawnień do kolejowych ulg przejazdowych,
  • możliwość preferencyjnego korzystania z opieki zdrowotnej.

Wymagane dokumenty: CV

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail: bwwarszawa@naturatour.pl

Lokalizacja:
Warszawa

Zadania: 

  • Wykonywanie zadań i prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów prawa pracy (m.in. rozliczanie czasu pracy, urlopy wypoczynkowe, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń bhp),
  • Rozliczanie wynagrodzeń pracowników,
  • Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,
  • Przygotowywanie raportów i rejestrów kadrowo-płacowych,
  • Wysyłanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki; ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo i administracja,
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z pracą w kadrach w tym przy naliczaniu wynagrodzeń,
  • Znajomość zasad zatrudniania obcokrajowców,
  • Praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatkowych oraz przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
  • Znajomość pakietu MS Office oraz programu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu R2 Płatnik), znajomość Płatnika ZUS,
  • Samodzielność, skrupulatność, inicjatywa, terminowość i bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • satysfakcjonującą pracę w stabilnej firmie,
  • rozwój zawodowy i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
  • korzystanie z pakietu świadczeń socjalnych,
  • możliwość nabycia ulgowej usługi transportowej – kolejowej,
  • możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej oraz programu FitProfit na warunkach preferencyjnych,
  • bezpłatny parking,
  • dodatkowy dzień wolny – 25 listopada,
  • przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy.

Wymagane dokumenty: CV

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail: bwwarszawa@naturatour.pl

Nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy? Wyślij swoje CV na adres bwwarszawa@naturatour.pl.

Chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu w firmie turystyczno-szkoleniowej? U nas znajdziesz wyjątkową okazję do rozwoju zawodowego w branży, która łączy pasję do podróży i wypoczynku z chęcią dzielenia się wiedzą. Oferujemy możliwość pracy w inspirującym środowisku, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i satysfakcję z tworzenia niezapomnianych doświadczeń dla naszych klientów. Szukamy osób z zaangażowaniem, kreatywnością i chęcią nauki, które pragną rozwijać swoje umiejętności w turystyce i szkoleniach. Dołącz do nas i razem budujmy wyjątkowe wspomnienia!

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO informujemy:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest CS Natura Tour sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-510) przy ul. Thomasa Edisona 2. Z administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail.
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które Pan/Pani aplikuje, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli zgody na przetwarzanie danych oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z art. 22¹ § 1 Kodeksu Pracy.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, a następnie przez okres 2 lat od złożenia aplikacji. Wysłanie aplikacji jest równoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych w niej zamieszczonych w procesie rekrutacyjnym, do którego kandydat przystępuje.
  5. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane przez okres 3 lat od momentu udzielenia zgody.
  6. Dostęp do danych osobowych kandydatów mogą mieć: osoby upoważnione przez Administratora; podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (podmioty przetwarzające) na podstawie zawartych umów m.in. firmy księgowo-kadrowe, kancelarie prawne, firmy świadczące usługi IT, firmy doradcze; podmioty, którym Administrator zobowiązany jest udostępniać dane na podstawie przepisów prawa.
  7. Może Pan/Pani skorzystać z prawa dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  8. Przysługuje Panu/Pani prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, podanie danych w szerszym zakresie ma charakter dobrowolny.