OBÓZ WAKACYJNY DLA NAJMŁODSZYCH | PROGRAM
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą obozu dla dzieci w Dziwnówku w okresie wakacyjnym! Dla dzieci w wieku od 7 do 13 lat przygotowaliśmy niezwykłą mieszankę aktywności i atrakcji które sprawią, że dla Nich lato będzie niezwykle wyjątkowe. Zabawy na świeżym powietrzu, warsztaty twórcze, sportowe wyzwania, łamigłówki oraz wiele innych atrakcji czeka na Nich, aby mogli odkrywać swoje pasje, rozwijać umiejętności i czerpać radość ze wspólnie spędzanego czasu z rówieśnikami.
Obozy i kolonie dla dzieci i młodzieży w wieku 7-13 lat nad morzem to nie tylko przyjemność, ale także szereg niezaprzeczalnych zalet, które wspierają rozwój fizyczny, emocjonalny i społeczny młodych uczestników.
Do najważniejszych możemy wymienić:
Zdrowe otoczenie, aktywność fizyczna, nauka umiejętności życiowych, rozwijanie zainteresowań, wspieranie samodzielności, umiejętność nawiązywania kontaktów, edukacja ekologiczna, niezapomniane wspomnienia.
Program obozu
Zajęcia integracyjne: wymagające bystrości umysłu, sprawności fizycznej i kreatywności – zajęcia zespalające grupę, umożliwiające nawiązanie więzi między uczestnikami i ułatwiające ich późniejszą współpracę; zabawy ruchowe.
I pomoc: zabawowe szkolenie ze wstępnej pomocy przedmedycznej, rozpoznawanie sytuacji zagrożenia życia, ocena obrażeń poszkodowanego, ćwiczenie wzywania pomocy, zabezpieczenie miejsca wypadku, tamowanie krwotoków i opatrywanie ran, transport rannego w trudnych warunkach terenowych.
Zajęcia sprawdzające sprawność fizyczną: wyścigi w workach, zadania wykonywane w 3-osobowych „Spodniach Clowna”, chodzenie na szczudłach, tor przeszkód do pokonania w nartach wieloosobowych, trickline nauka chodzenia po taśmie zawieszonej kilkadziesiąt centymetrów na ziemią, wyścigi rzędów.
Zajęcia sprawdzające sprawność umysłu: zadania przy użyciu „Chusty Klanzy” oraz okrągłego stołu zawieszonego na linach „Mega Bierki”, „Mega Domino”, przelewanie wody przez dziurawe rury.
Szyfry i kody: nauka szyfrowanie i rozszyfrowywania informacji i zagadek.
Warsztaty tworzenia postaci: zajęcia, które pomogą wykreować/stworzyć własną postać, stylizację oraz rekwizyty zgodnie z motywem przewodnim obozu.
Elementy terenoznawstwa: „czytanie mapy”, rysowanie planów i szkiców terenu, odnajdywanie północnego kierunku, rozpalanie ognia.
Poszukiwania: ukrytych wskazówek zawierających informacje niezbędne do wykonania kolejnych zadań za pomocą elektronicznego wykrywacza metalu.
Trening strzelecki: przy pomocy pistoletów i karabinów na wodę.
Trening militarny: musztra, rzut granatem do celu i na odległość, wykonywanie zadań w terenie zagrożonym atakiem chemicznym, maskowanie, budowa prowizorycznego schronienia i jego zamaskowanie.
Trening wodny: budowa jednostki pływającej, która musi utrzymać się na wodzie, baloniada.
Ozdabianie: pamiątkowych czapek obozowych oraz ramki na zdjęcie znad morza.
Wieczór filmowy: z popcornem.
Popołudnie planszówek: rozwiązywanie zagadek i rebusów podczas gier planszowych („Agent”, „Sherlook”, „Zgadnij kto to”, „Wyprawa po skarb”, „5 sekund”).
Piesza wycieczka: brzegiem morza połączona z poszukiwaniem ukrytych wskazówek potrzebnych do wykonania misji agenta.
Zaawansowane gry terenowe: z fabułą i licznymi zagadkami.
Ognisko: z pieczeniem kiełbasek i nauką rozpalania ognia różnymi metodami; poznanie rodzajów stosów ogniskowych oraz ich zastosowania: piramida, pogoda, tratwa, studnia, gwiazda.
Wieczorny biwak: połączony z rozwiązywaniem logicznych zagadek.
Turnieje sportowe, plażowanie i kąpiele: w morzu pod opieką ratowników wodnych.
„Test Agenta”: sprawnościowy tor przeszkód – selekcja przyszłych agentów; gra w której sprawdzone zostaną nabyte podczas obozu umiejętności.
Przez cały czas trwania obozu przewodzić będzie jeden motyw zgodny z tematyką programu.
WYMAGANY EKWIPUNEK
mały plecak, śpiwór, karimata, ciepły sweter lub polar, dres sportowy, kurtka przeciwdeszczowa, buty turystyczne, latarka z zapasem baterii, letnie nakrycie głowy, okulary słoneczne, ręcznik, krem ochronny z filtrem UV, spray przeciw komarom, strój kąpielowy; mile widziane: instrumenty muzyczne.
Promocja „FIRST MINUTE” – ilość miejsc ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń).